Moderator: Moderators
I ALWAYS LIKED DOLPH BETTER A
THAN ANY OTHER ROCKY OPPONENT BUT YOU KNOW WHAT HAPPENS WHEN YOU ARE KEPT IN THE DARK FOR SO VERRRRY LONG YOU JUST DON"T SEE THINGS THE SAME WAY ANYMORE ... IT IS HARD TO MAKE OUT FAMILIAR PEOPLE ANYMORE.
alex.sp89 wrote:It is interesting the fact if Dolph filmed something for Creed 3 taking in consideration that romanian Florian Munteanu is involved. Sly is producing Creed 3 as we all know
Jox wrote:It's not crystal-clear or sensical, and it's not like Sly is "all clean" either or didn't screw up other writers and filmmakers, and even so, he's showing instability with those posts, so his attitude reminds me of certain narcissistic behaviors when they call out someone else for doing what they themselves are actually doing...
Jox wrote:alex.sp89 wrote:It is interesting the fact if Dolph filmed something for Creed 3 taking in consideration that romanian Florian Munteanu is involved. Sly is producing Creed 3 as we all know
Dolph did not film anything for CREED III, and Sly said he took off producing credit from it.
Meanwhile, Sly felt offended on StalloneZone (where he used to post once in a while) and left the board, leaving an even bigger mess over there for the past few days...
Bråkade med Stallone
I augusti seglade ett bråk upp där Sylvester Stallone blev rasande på Dolph Lundgren. Han tyckte att Dolph hade gått bakom ryggen på honom angående en spin off-film om ”Rocky”-karaktären Ivan Drago.
”Jag ber fansen om ursäkt, jag ville aldrig att Rocky-karaktärerna skulle exploateras av de här parasiterna”, skrev Sylvester Stallone på Instagram.
– Jag tror allt kommer att lösa sig med den här filmen. Jag och mitt team har informerat om det här. Stallone var mycket väl medveten om det här manuset. MGM hade förmodligen pratat med honom innan de pratade med mig om det här projektet. Vad som exakt har hänt vet jag inte riktigt, men det här hjälper filmen. Det är alltid bra med lite press.
Users browsing this forum: hansson55 and 7 guests